TERMENII SI CONDITIILE DE UITLIZARE A SITE-ULUI

~ CUPRINS ~


NOTA

TERMENII SI CONDITIILE DE UTILIZARE PREZENTE MAI JOS SUNT IN CONFORMITATE CU 
O.U.G 34/2014 PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORILOR SI CONTRACTELE INCHEIATE LA DISTANTA,
O.G 21/1992 PRIVIND PROTECTIA CONSUMATORILOR SI REGULAMENTUL (UE) 2016/679 GDPR


1.DEFINIREA TERMENILOR 

SPORTGADGET.ro - este denumirea comerciala a 

Denumirea persoanei Juridice:  S.C. MEDIASPORT PRO S.R.L.

Codul unic de inregistrare:  RO36170715

Nr. Registrul Comertului:  J40/7899/2016

Sediu Social:  Bucuresti, Sector 6, Aleea Dumbravita 2

Activitate Principala:  4791 - Comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet.

Activitati Secundare:  4789, 4799, 4764, 4778, 4719, 4771, 9529, 6311, 5819, 5829, 6201, 6202, 7721, 9319

Vanzator  – SPORTGADGET.ro

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre SPORTGADGET.RO (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre SPORTGADGET si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Site – domeniul www.SPORTGADGET.ro si subdomeniile acestuia.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut
•    toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;
•    continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
•    date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu– apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva. 

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Document – prezentele Termene si Conditii. 

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre SPORTGADGET, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare. 

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare. 

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

Inapoi la lista

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE


Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale. 

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic. 

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda  va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata. 

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii. 

2.5. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi livrate la showroom-urile si punctele de livrare SPORTGADGET preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 72 (saptezecisidoua) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator. 

2.6. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

Inapoi la lista



3. POLITICA DE VANZARE ONLINE


3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator. Pentru motive justificate SPORTGADGET isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel SPORTGADGET. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al SPORTGADGET, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate. 

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta. 

3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, SPORTGADGET isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului. 

3.4SPORTGADGET poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care SPORTGADGET are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. 

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electornice afisat pe site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii SPORTGADGET

3.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul. 

3.8 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. 

3.9. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui  Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.

inapoi la lista




4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA


4.1. Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

inapoi la lista


5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA


5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a SPORTGADGET, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare). 

5.2. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de SPORTGADGET, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al SPORTGADGET asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al SPORTGADGET. 

5.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre SPORTGADGET si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea SPORTGADGET cu referire la acel Continut. 

5.4. Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului. 

5.5. In cazul in care SPORTGADGET confera Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea SPORTGADGET pentru respectivul Client/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare. 

5.6. Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea SPORTGADGET si/sau al angajatului/prepusului SPORTGADGET care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut. 

5.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

inapoi la lista



6. CUM COMANZI UN PRODUS


6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului. Pentru comenzile ce contin produse disponibile la furnizor, dupa plasarea comenzii, vom verifica la distribuitor disponibilitatea produsului si va vom comunica pe email sau telefonic statusul produsului. In cazul in care exista produse cu timp de livrare ce depaseste 15 zile, se va stabili ulterior, telefonic sau pe email o data de livrare. 

6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii. 

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului. 

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
6.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de SPORTGADGET, in cazul platii online;
6.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte; 

6.5. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

6.5.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
6.5.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
6.5.3. pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate. 

6.6. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta). 

6.7. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

inapoi la lista



7. ASIGURAREA DREPTULUI DE RETRAGERE


7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

7.1.2. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
7.1.3. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
7.1.4. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
7.1.5. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
7.1.6. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
7.1.7. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
7.1.8. furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;
7.1.9. contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
7.1.10. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
7.1.11. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
7.1.12. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

inapoi la lista



8. CONFIDENTIALITATE


8.1. Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator/Client Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. 

8.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului. 

8.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului.  SPORTGADGET nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens. 

8.4. Prin inscrierea in baza de date a SPORTGADGET, Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai SPORTGADGET: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care SPORTGADGET poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor, etc.

inapoi la lista



9. PUBLICITATE


9.1. Newsletterele SPORTGADGET sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de SPORTGADGET. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor. 

9.2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea SPORTGADGETin acest sens. 

9.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

inapoi la lista



10. FACTURARE SI PLATA


10.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului SPORTGADGET.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare. Plata comenzilor se poate face ramburs la curier, in limita sumelor prevazute de Lege. Pentru sume ce depasesc 5000 Lei, plata se face prin transfer bancar in baza unei facturi proforme, inainte de procesarea comenzii. 

10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. 

10.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de SPORTGADGET,precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau. 

10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont. 

10.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de SPORTGADGET, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste. 

10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre SPORTGADGET in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

10.7. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail:SHOP@SPORTGADGET.RO

inapoi la lista



11. LIVRAREA BUNURILOR


11.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau in showroom-urile SPORTGADGET, conform optiunii Clientului. 

11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. 

11.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

11.4. In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului. Livrarea in Romania se face prin FAN COURIER in 24-48h (in zilele lucratoare) de la confirmarea comenzii, pentru localitati ce se afla in raza acceptata de Curier. Pentru sate sau comune e posibil ca durata de livrare sa fie mai mare. Locatia Pachetului se poate urmarii pe siteul Fancourier cu AWB-ul primit la confirmarea comenzii. Costul transportului este cel comunicat de sistem, inafara situatiilor in care se comunica in prealabil alt cost de livrare catre client de catre Vanzator, prin telefon sau email. 

BICICLETELE ACHIZITIONATE ONLINE SE LIVREAZA IN CUTIA SIGILATA DE LA PRODUCATOR. ACESTE BICICLETE SUNT ASAMBLATE IN PROPORTIE DE 90% (pentru biciclete de adulti) sau 60% (pentru biciclete mici de copii). INAINTE DE FOLOSIRE ESTE ABSOLUT OBLIGATORIU PUNEREA IN FUNCTIUNE A BICICLETEI LA UN SERVICE AUTORIZAT DE BICICLETE. PUNEREA IN FUNCTIUNE NU ESTE O OBLIGATIE CONTRACTUALA SI NU ESTE INCLUSA IN PRET. SERVICE-UL DECIDE TARIFUL DE PUNDERE IN FUNCTIUNE SI POATE FI DIFERIT DE LA UN SERVICE LA ALTUL. SERVICE-UL TREBUIE SA COMPLETEZE PE CERTIFICATUL DE GARANTIE DATA LA CARE A FOST PUSA IN FUNCTIUNE BICICLETA. ORICE DEFECTIUNE TEHNICA, MECANICA SAU DE ALTA NATURA, RECLAMATA DE CUMPARATOR VA FI LUATA IN CONSIDERARE NUMAI DACA PUNEREA IN FUNCTIUNE A FOST FACUTA DE UN EPRSONAL CALIFICAT.

NU ASAMBLATI SI REGLATI BICICLETA PERSONAL, FARA UNELTE CORESPUNZATOARE ! SPORTGADGET NU ISI ASUMA NICI O RESPONSABILITATE IN CAZUL UNEI ACCIDENTARI CAUZATE DE PROASTA ASAMBLARE A BICICLETEI. 

inapoi la lista




12. RETURNARE PRODUSE


12.1. Toate Bunurile comercializate de catre SPORTGADGET, cu exceptia celor Bunurilor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. 

12.2. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

12.3. Produsele cumparate prin intermediul site-ului SPORTGADGET.RO beneficiaza de garantia practicata de furnizorul fiecarei marci in parte, cu respectarea prevederilor legale in vigoare. Astfel, fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului, care asigura direct sau prin reprezentantii sai service autorizat pentru produsul respectiv. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de SPORTGADGET fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de Sportgadget de la acest client. Garantia produselor expediate prin curier se realizeaza la sediul SPORTGADGET , costurile de transport intrand in sarcina beneficiarului (clientului),

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34 / 2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Pentru a notifica SPORTGADGET.ro despre intentia de retur va rugam folositi FORMULARUL DE RETURNARE

 

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Dupa receptionarea coletului si verificarea produselor returnate SPORTGADGET va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, urme de utilizare, lipsuri cantitative, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Produsele returnate trebuie sa fie receptionate in aceeasi stare in care au fost trimise catre client. 

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi. 

12.4. Conditii generale pentru retur 

- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. 

- In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. 

Produse excluse, fara drept de returnare, exceptii conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014.
produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate nu se mai pot returna.
produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar
produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid
produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta
produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator care se folosesc pentru igiena / ingrijire corporala sau pentru alimentatie.
produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
inregistrari audio, video, sau programe informatice sigilate desigilate
furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material 

Produsele returnate vor fi ambalate corespunzator ai alaturi de formularul de retur se vor trimite la adresa

inapoi la lista




13. GARANTII SI SERVICE


13.1. GARANTIA PRODUSELOR

Produsele comercializate de magazinul online SPORTGADGET.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor sau ale producatorilor. Totodata service-urile din cadru showroom-urilor sunt agreate de furnizorii nostrii sa execute anumite lucrari de expertiza primara pentru sustinerea garantiei produselor comercializate. Cu toate acestea decizia de reparatie precum si piesele care trebuiesc inlocuite revine furnizorului. SPORTGADGET sprijina clientul pentru obtinerea celor mai favorabile conditii de solutionare a plangerii. 

În cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie în retelele de service ale acestora, în centrele mentionate explicit în certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut în certificat. Aceasta unitate de service va prelua întreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei; conditiile de acordare a garantiilor, în acest caz, pot varia în functie de producator si sunt stabilite în politicile comerciale ale acestora. Totodata, SPORTGADGET raspunde privind garantia legala de conformitate, în calitate de vânzator conform prevederilor legale. În cazul în care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada. 

Termenii si conditiile de garantie sunt în conformitate cu prevederile legale:  O.U.G 34/2014, OG nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata în certificatul emis de producator / importator si începe sa curga de la data înscrisa în factura/bon de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale/bon emis de SPORTGADGET. 

Operatiunile efectuate de service în perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie. Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului în unitatea de service / momentul la care operatorul economic a luat la cunostinta de deficientele respective. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier. Termenul mediu de expediere este de 48 de ore. 

13.2. Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

- depanarea / reparatia produsului;
- înlocuirea partiala sau integrala a produsului;
- înlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau înlocuit cu acelasi model;
- returnarea contravalorii produsului în situatia în care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile. 

13.3. Responsabilitatile clientului:

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau în circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

- s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
- numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", numar de identificare inscris in certificatul de garantie, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
- sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
- produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare în conditii neadecvate: supunerea la variatii mari de temperatura, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, patrunderea de lichide, alte substante în interiorul produselor sau a partilor componente a acestora, etc;
- incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute. 

13.4. PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR ÎN GARANTIE:

Comunicarea cu SPORTGADGET pentru solutionarea problemelor de garantie se va face prin email folosind adresa SHOP@SPORTGADGET.RO

La aducerea / expedierea produsului pentru garantie va rugam sa completati formularul "SOLICITARE PENTRU REPARATIE IN GARANTIE" în cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid va rugam sa mentiona si pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL mentiunea "ÎN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE - GARANTII". 

Produsele aduse sau expediate în atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate în ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si însotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului daca acesta exista precum si o copie a certificatului de garantie emis de SPORTGADGET.RO care însoteste factura sau este transmis online, via email, clientului. 

Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi aduse, personal, de catre client sau pot fi expediate la adresacomunicata de noi prin email sau telefonic. 

Puteti opta pentru trimiterea produselor printr-o firma de curierat rapid: Fan Courier (telefon: 021-9336) sau Cargus - Urgent (telefon: Bucure?ti: 021 - 9330 / Provincie: 021 - 9282) si sa solicitati preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de SPORTGADGET.ro daca reparatia face obiectul garantiei. Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat si expertizat la noi in service veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra. 

Plata transportului pentru produsele trimise în service (tur-retur) în vederea solutionarii garantiei revine în sarcina SPORTGADGET.RO expedierea se poate face prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier sau Cargus - Urgent. 

În eventualitatea în care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului sau a suferit interventii sau deprecieri, folosire necorespunzatoare care au dus la aparitia defectului, iar prin hotararea furnizorului solicitarea clientului nu face obiectul garantiei solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare. 

13.5. MENTIUNI IMPORTANTE

Pierderea certificatului de garantie emis de producator / importator sau SPORTGADGET.RO dupa caz, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, numar de identificare, etc.) pot duce la pierderea garantiei.

Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca întruneste conditiile de garantie / care este perioada de garantie, precum si care este unitatea de service autorizata cea mai apropiata de domiciliul dumneavoastra contactând via email: shop@SPORTGADGET.ro. Totodata, pentru orice nelamurire / problema în legatura cu acordarea garantiei nu ezitati sa contactati Departamentul de Service la adresa shop@SPORTGADGET.ro
Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa ne contactati la adresa: shop@SPORTGADGET.ro

inapoi la lista


14. RASPUNDERE


Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea  acestora.

inapoi la lista



15. INFORMATII, DATE PERSONALE, POLITICA COOKIE SI GDPR

16.2. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, SPORTGADGET are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi. 

16.3. Scopul colectarii datelor este: informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor, informarea  Cumparatorilor privind evolutia si starea Comenzilor, evaluarea  Bunurilor si Serviciilor oferite, activitatii comerciale, de promovare a  Bunurilor si Serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul  Clientului/Cumparatorului. 

16.5. Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor   garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

16.5.1. rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;
16.5.2. transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;
16.5.3. notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

16.6. Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

16.7. Acest site foloseste cookie-uri. Scopul acestora este sa imbunatateasca navigarea in site, sa tina minte produsele recent vizualizate si sa gestioneze comenzile plasate in site. Sportgadget.ro nu colaboreaza cu terte companii de publicitate, nu ofera informatiile retinute de cookieuri catre alte companii. Mai multe detalii despre cookie-uri aici 

Acest site se conformeaza Noului Regulament de Protectia Datelor GDPR 2016/679 si Directivei 95/46/CE. citeste mai multe aici

inapoi la lista



17. FORTA MAJORA


17.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. 

17.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

inapoi la lista


18. GARANTIE & SERVICE BICICLETE


Termenul de garantie pentru biciclete este de 24 luni de la data cumpararii si se refera la defectiuni de fabricatie.Termenul de garantie pentru cadre si furci variaza intre 6-24 de luni.Termenul de garantie pentru piese si accesorii pentru biciclete este de 30zile, in functie de garantia oferita de producator. Pentru a beneficia de garantie, produsele trebuiesc insotite de bonul fiscal sau factura fiscala emisa la cumpararea produsului si de certificatul de garantie pentru biciclete, cadre si furci. Fara aceste lucruri se pierde garantia.

Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul trebuie sa respecte instructiunile de folosire si normele ce trebuiesc cunoscute de cumparatorii de bunuri de folosinta indelungata care se vand cu termen de garantie conform: HG 786/96, 394/95.


BICICLETELE ACHIZITIONATE ONLINE SE LIVREAZA IN CUTIA SIGILATA DE LA PRODUCATOR. ACESTE BICICLETE SUNT ASAMBLATE IN PROPORTIE DE 90% (pentru biciclete de adulti) sau 60% (pentru biciclete mici de copii). INAINTE DE FOLOSIRE ESTE ABSOLUT OBLIGATORIU PUNEREA IN FUNCTIUNE A BICICLETEI LA UN SERVICE AUTORIZAT DE BICICLETE. PUNEREA IN FUNCTIUNE NU ESTE O OBLIGATIE CONTRACTUALA SI NU ESTE INCLUSA IN PRET. SERVICE-UL DECIDE TARIFUL DE PUNDERE IN FUNCTIUNE SI POATE FI DIFERIT DE LA UN SERVICE LA ALTUL. SERVICE-UL TREBUIE SA COMPLETEZE PE CERTIFICATUL DE GARANTIE DATA LA CARE A FOST PUSA IN FUNCTIUNE BICICLETA. ORICE DEFECTIUNE TEHNICA, MECANICA SAU DE ALTA NATURA, RECLAMATA DE CUMPARATOR VA FI LUATA IN CONSIDERARE NUMAI DACA PUNEREA IN FUNCTIUNE A FOST FACUTA DE UN EPRSONAL CALIFICAT.

NU ASAMBLATI SI REGLATI BICICLETA PERSONAL, FARA UNELTE CORESPUNZATOARE ! SPORTGADGET NU ISI ASUMA NICI O RESPONSABILITATE IN CAZUL UNEI ACCIDENTARI CAUZATE DE PROASTA ASAMBLARE A BICICLETEI. 

18.1. MOD DE UTILIZARE:

Bicicleta se foloseste de catre o singura persoana, sarcina maxima fiind de 120 kg. Bicicleta se foloseste pe drumuri amenajate sau neamenajate, dar in mod corespunzator cu tipul bicicletei. Nu se fac acrobatii, sarituri etc. deoarece aceste lucruri necesita biciclete speciale, mai scumpe. Exceptie fac bicicletele si piesele care sunt fabricate pentru sarituri, dirt, street, downhill, bmx etc. 

La bicicletele cu viteze, varianta de viteze pinion mic-roata dintata mica, respectiv pinion mare-roata dintata mare, nu se recomanda si este interzis.Vitezele se shimba progresiv in timpul pedalarii, dar fara ca pedalarea sa fie in sarcina. In timpul schimbarii este interzisa pedalarea in spate. 

Franarea bicicletei se face folosind concomitent ambele frane. Inainte de folosire convingeti-va de eficienta franelor. Pe un drum umed eficienta franelor scade, in acest caz deplasati-va cu grija. 

Bicicleta poate circula pe drumurile publice pe timp de noapte, numai in cazul in care este echipata cu accesorii de iluminat.

18.2. REGLAREA BICICLETEI:

Inaltimea ghidonului si a seii se poate regla maxim pana la linia "STOP". 

Presiunea in pneuri cca. 4-5 atm. 

18.3. INTRETINEREA BICICLETEI:

Se recomanda verificarea bicicletei ori de cate ori este nevoie pentru prevenirea defectelor mari si ireparabile. Intretinerea efectuata din timp duce la marirea duratei de utilizare a bicicletei si sigurantei in functionare. 

Inainte de utilizare verificati: 

  • - eficacitatea franelor;

  • - rigiditatea, strangerea ghidonului,rotirea sa fie usoara si fara joc;

  • - strangerea piulitelor si a suruburilor;

  • - roata fata-spate (strangerea piulitelor, a cheii rapide, presiunea in pneuri, rotirea usoara si fara joc);

  • - rigiditatea pedalelor in brate(pedalele trebuiesc stranse la maxim);

  • - rigiditatea dispozitivului de pedalat(rotirea usoara si fara joc);

  • - reglarea schimbatoarelor(schimbarea lantului sa se produca usor). 

Jocul oricat de mic din partile miscatoare, in rotatie ale bicicletei(ghidon,ax central,butuci,pedale)creste exponential la fiecare folosire si duce la deterioararea acestora. 

Recomandam remedierea urgenta a defectiunilor in caz contrar se pierde garantia. 

Se cere verificarea cat mai deasa a suruburilor si a piulitelor, cu precadere strangerea pedalelor in brate, intrucat defectele aparute din neingrijirea acestora duce la pierderea garantiei. 

In cazul schimbarii pedalelor, la montare trebuie avut in vedere ca pedala cu semnul "R" are filet de dreapta si se fileteaza in bratul drept, iar cel cu semnul "L" are filet de stanga si se fileteaza in bratul stang, invers ca cel din dreapta. 

Lantul se curata si se unge lunar cu ulei de motor sau cu teflon special. 

Bicicleta trebuie curatata ori de cate ori este nevoie.depozitarea ei se va face in locuri uscate, ferite de umezeala.Bicicleta nu se spala cu apa sub presiune, in special in zona furcii, a pinioanelor si a monoblocului. 

Piesele supuse uzurii: sabotii, camera, anvelopa, sa, lant, pinion, dispozitiv angrenaj. Acestea nu reprezinta piese la care se acorda garantie pentru uzura, doar pentru defectiuni de fabricatie


18.4. GARANTIA SE REFERA LA PIESE IN URMATOARELE CONDITII:

  • - cadru, furca: se schimba daca s-au rupt la sudura si nu se schimba daca prezinta urme de lovituri, defectiuni la partea filetata, indoirea axului;

  • - butuc roata: se schimba daca s-a rupt chuveta, in cazul in care prezinta urme de lovituri,defectiuni la partea filetata,indoirea axului atunci nu se schimba;

  • - schimbatorul: se schimba in cazul viciilor ascunse, nu se schimba daca prezinta urme de lovituri;

  • - pinionul: se schimba in caz de defectiuni de fabricatie, clichetul este rupt; nu se schimba daca a fost demontat, lovit sau uzat;

  • - pedala: cazul in care capatul pedalei prezinta urme de lovituri, deteriorate sau axul este indoit, pedala si dispozitivul de angrenaj nu intra in garantie;

  • - sistemul de angrenare: se shimba in caz de defectiuni la rulment, nu se schimba daca prezinta urme de lovituri,defectiuni la partea filetata a chiuvetei sau a bratului de angrenare;

  • - maneta frana si schimbatorul: se schimba in cazul fisurarii, crapaturilor sau leziunilor interne

  • - teava de sa nu se schimba decat in cazul indoirii deasupra semnului de maxim.


INTRETINEREA BICICLETEI NU INTRA IN GARANTIE.

Reclamatiile se vor lua in considerare numai in cazul prezentarii certificatului de garantie si a facturii de cumparare. Cauza defectarii o poate aprecia numai service-ul care acorda certificatul de garantie. Reparatiile care nu intra in garantie se efectueaza CONTRA COST.


inapoi la lista

Product added to compare.

Cookie-urile și/sau tehnologiile similare strict necesare sunt esențiale pentru buna funcționare a site-ului, fiind setate pe dispozitivul dumneavoastră la accesarea site-ului sau în urma acțiunilor efectuate în site, după caz. Puteți seta browser-ul dumneavoastră pentru a bloca cookie-urile, însă în acest caz anumite secțiuni ale site-ului nu vor funcționa corect.

Citeste mai mult despre Politica de Utilizare Cookie-uri