Desi Continental Grand Prix 5000 este înca una dintre cele mai rapide si mai populare anvelope pentru biciclete de curse, nu i-a împiedicat pe dezvoltatorii producatorului german sa lanseze o versiune tubeless-ready (TR) care a fost îmbunatatita în toate domeniile.
La prima vedere, 5000 S TR cu greu poate fi distins de versiunea anterioara. Cu toate acestea, structura familiara a profilului Lazer Grip ascunde o structura complet nou dezvoltata. Spre deosebire de versiunea anterioara, 5000S TR are doar 2 straturi de material textil sub banda de rulare, în loc de 3.
Aceasta asigura o mai buna adaptare la sol si contribuie semnificativ la reducerea rezistentei la rulare cu 20%. Datorita stratului de protectie la perforare Vectran Breaker si a benzii de rulare aderenta Black Chili adoptata din versiunea anterioara, numarul redus de straturi nu are un efect negativ asupra protectiei la perforare.
Peretii laterali sunt înca formati din 3 straturi cu un strat protector nou adaugat. Acest lucru nu numai ca îmbunatateste protectia la perforare a peretilor laterali cu 28%, dar asigura si ca anvelopa functioneaza mai stabil la presiuni scazute ale aerului. O constructie noua, patentata, fara camera, care functioneaza fara un strat de cauciuc de etansare, face ca anvelopa sa fie cu 50 de grame mai usoara decât versiunea anterioara.
Noul 5000S TR este acum compatibil si cu jantele hookless. Dar poate fi montat in continuare pe jantele clasice cu clincher si, de asemenea, pot fi folosite cu camere.
HANDMADE IN GERMANY
Peste 100 de ani de experienta în dezvoltarea si productia de anvelope pentru biciclete fac din Continental o companie unica în industrie. Continental este, de asemenea, singurul producator german de anvelope pentru biciclete cu productie în Germania! Anvelopele Conti sunt construite manual în Germania, folosind tehnologii si materiale unice.
BLACK CHILI COMPOUND
La Conti, BlackChili înseamna mai presus de toate ca aderenta, rezistenta la rulare si durabilitatea sunt combinate la un nivel în care aproape poti crede în magie. Continental foloseste pur si simplu cele mai noi si cele mai bune tehnologii. Ultimii polimeri, particule de funingine si materiale de umplutura optimizate pâna la gama nano garanteaza performanta unica a compusului BlackChili. A revolutionat conflictul de baza dintre aderenta si rezistenta la rulare. Cu aproximativ 30% mai multa aderenta si o rezistenta la rulare cu 26% mai buna în comparatie cu compusul de silice, asigura mai multa performanta si siguranta.
VECTRAN BREAKER
Vectran(TM) este o fibra de înalta tehnologie produsa sintetic, bazata pe un model natural. La fel ca matasea de paianjen, Vectran (TM) este un polimer cristalin lichid (LCP). Vectran(TM) este filat din polimerul lichid topit Vectra si procesat într-un fir cu mai multe fibre. Matasea de paianjen, precum si Vectran (TM) sunt extrem de rezistente la rupere si extrem de usoare. Avantajele Vectran-Breaker sunt o rezistenta mai mare la perforare si o greutate mai mica. Vectran este mai rezistent la taiere decât aramida, de 5 ori mai rezistent la tractiune decât otelul si mai usor decât firul de nailon, fara a afecta rezistenta la rulare. Astfel ofera stratul de protectie ideal pentru anvelopa. Vectran a fost dezvoltat pentru sistemele airbag din industria auto si aerospatiala.
TUBELESS
Tehnologia Tubeless este special conceputa pentru a se adapta fara camera la cerintele ciclismului competitional. Usor de montat si fiabil în utilizare. Special dezvoltat, sistemul tubeless se etanseaza deosebit de bine datorita formei sale si asigura o fixare stabila pe janta.
ATENTIE - Pe jantele hookless, presiunea nu trebuie sa depaseasca 5 Bar (73 PSI). Continental recomanda folosirea a cel putin 30mL de solutie antipana pentru motajul initial
- Utilizare: Tour, Race
- Compozitie Cauciuc: BlackChili Compound
- Constructie: 220 TPI in 2 straturi pe suprafata de rulare, 330 TPI in 3 straturi pe laterale
- Profil Laser Grip optimizat pentru viteza
- Presiune recomandata: 3.9 - 5.0 bar (56-73PSI)
- Greutate: 300g